0 2 0 0 0 14.04.2016Zbigniew Bródka ambasadorem programu „Nestlé porusza Polskę”Zbigniew Bródka, polski łyżwiarz szybki i złoty medalista olimpijski, został ambasadorem programu „Nestlé porusza Polskę”. To jubileuszowa inicjatywa firmy z okazji 150-lecia jej istnienia. Propaguje aktywny styl życia oraz ruch na świeżym powietrzu.
0 5 0 0 0 14.04.2016Gemius: Badanie polskiego Internetu – marzec 2016 r.Gemius publikuje wyniki badania polskiego Internetu za marzec. Prezentuje w nim najpopularniejszych wydawców i domeny oraz uwzględnia podział na PC, smartfony i tablety.
0 2 0 0 0 14.04.2016Dziennikarze oceniają biura prasowe banków – badanie ARC Rynek i OpiniaZdaniem dziennikarzy zajmujących się rynkiem finansowym najlepsze biura prasowe mają: BZ WBK, mBank oraz ING BŚ. Najważniejsze cechy biura prasowego to szybkość reakcji, a także profesjonalizm oraz wiedza pracowników – wynika z IX fali badania opinii dziennikarzy na temat banków i ich polityki public relations, przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia.
0 1 0 0 0 14.04.2016Agros Nova wybrała agencję do obsługi marki Kotlin w InterneciePrzetarg organizowany przez firmę Agros Nova należącą do Grupy Maspex na obsługę marki Kotlin wygrała agencja NuOrder. Opracuje strategię komunikacji na Facebooku i zajmie się prowadzeniem fan page’a.
0 1 0 0 0 14.04.2016Bielenda szuka nowej ambasadorki na InstagramieZ końcem marca marka kosmetyczna Bielenda rozpoczęła na Instagramie akcję marketingową, której głównym elementem jest konkurs na drugą ambasadorkę. Działaniom towarzyszy hasło #AmbasadorkaBielenda.
1 1 0 0 0 14.04.2016Kobe Bryant i chór nienawidzących go kibiców w spocie Nike (wideo)13 kwietnia podczas swojego ostatniego meczu Kobe Bryant zdobył 60 punktów, prowadząc drużynę Los Angeles Lakers do zwycięstwa. Z tej okazji marka Nike, z którą sportowiec związany był przez lata, przygotowała klip zatytułowany „The Conductor – Dyrygent” podkreślający jego rolę w lidze NBA.
2 1 0 0 0 14.04.2016Visa przed igrzyskami w Rio promuje się jako „serce systemu płatności” (wideo)W kwietniu rozpoczęła się ogólnopolska kampania marketingowa „Visa. Serce systemu płatności” związana z letnimi igrzyskami olimpijskimi w Brazylii. Jej elementem jest loteria, w której wygrać można m.in. wyjazd na to sportowe wydarzenie.
0 1 0 0 0 14.04.2016Asus Polska obsługiwany w social media przez Think KongAsus Polska rozpoczął współpracę z Think Kong. Do zadań agencji należy pełna obsługa marki w kanałach social media, w tym doradztwo strategiczne i wsparcie akcji promocyjnych.
0 1 0 0 0 14.04.2016Rusza Catmind.pl – inteligentny monitoring kategorii TNS PolskaOd 14 kwietnia do końca maja TNS Polska bezpłatnie udostępnia Catmind.pl, czyli inteligentny monitoring kategorii. Serwis oferuje dostęp do wyselekcjonowanych informacji i inspiracji z rynku. Pierwszą obsługiwaną kategorią jest rynek alkoholi.
0 1 0 0 0 14.04.2016Państwowa Inspekcja Pracy wybrała agencję Hand MadePaństwową Inspekcję Pracy powierzyła agencji Hand Made przygotowanie kreacji i strategii medialnej kampanii społecznej. Kampania będzie dotyczyć bezpieczeństwa pracy przy obróbce drewna.