Czy wizerunek księdza w reklamie dżinsów to nadużycie?
  • 0
  • 1
9.09.2005

Czy wizerunek księdza w reklamie dżinsów to nadużycie?

„Nieporozumienie, niedorzeczność i nadużycie” – tak wykorzystanie modela w koszuli z koloratką do reklamowania dżinsów firmy Reserved nazwał ks. Janusz Królikowski, profesor Uniwersytetu Świętego Krzyża w Rzymie. Nic zdrożnego nie widzi zaś w takiej reklamie redaktor naczelny „Tygodnika Powszechnego” ks. Adam Boniecki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 września 2005