0 1 0 0 0 6.09.2005Bogusław Wołoszański w reklamach BPH i bezprowizyjnych wypłat z bankomatówBankomaty wszystkich banków zjednoczone! Kampanię informującą o tym fakcie możemy oglądać od początku września. Ta sensacja zainteresowała samego Bogusława Wołoszańskiego, który zastanawia się, kto tego dokonał.
0 1 0 0 0 6.09.2005Finał konkursu – Kolory Ziemi 2006Zakończyła się V edycja konkursu na najciekawsze prace do kreatywnego kalendarza firmy Cezex. W tym roku w konkursie wzięło udział łącznie 90 agencji reklamowych i indywidualnych projektantów graficznych. Zgłosili oni 330 projektów, spośród których jury konkursu wraz z internautami wybrało, do zaprezentowania na kartach kalendarza, prace 13 agencji reklamowych.
0 1 0 0 0 6.09.2005Pożegnanie z Koncertowym LatemNowy Sącz w sobotę 27 sierpnia oraz Krynica Górska w niedzielę 28 sierpnia to były dwa ostatnie przystanki na trasie Koncertowego Lata. Podróż z Koncertowym Latem rozpoczęła się imprezą w Karpaczu dwa miesiące temu, 26 czerwca. W trakcie całej trasy odbyło się 20 imprez w 20 miastach nad morzem, na Mazurach, w górach.
0 1 0 0 0 6.09.2005Jesienna promocja geograficznych baz danych Acxiom PolskaAktualizacja, wzrost dokładności i nowa polityka cenowa cyfrowych map oferowanych przez Acxiom.
0 1 0 0 0 6.09.2005Cityboard Media wspiera Pekao OpenCityboard Media już po raz czwarty jest patronem mediowym Turnieju Ziemnego Mężczyzn ATP Pekao Open. Tegoroczna edycja Pekao Open odbędzie się w dniach 17-25 września na ceglanych kortach w Szczecinie.
0 1 0 0 0 6.09.2005Euro RSCG Marketing House dla UnileveraAgencja marketing services Euro RSCG Marketing House rozpoczęła obsługę dwóch nowych promocji konsumenckich Unilever: "Smaruj do szkoły z Ramą" oraz "Zerwij kolekcje Liptona".
0 1 0 0 0 6.09.2005Czy mieszkańcy Warszawy pobiją rekord golenia?6 września br. rusza w Warszawie akcja promocyjna nowej maszynki do golenia dla mężczyzn - Gillette M3Power. Od wtorku 6-go do piątku 9-go września br. mieszkańcy Warszawy będą mieli okazję wypróbowania jej działania na własnej skórze i to w niezwykłych warunkach - w specjalnej ciężarówce M3Power.
0 1 0 0 0 6.09.2005Program motywacyjny Whirlpool z San MarkosFirma Whirlpool Polska rozpoczęła długoterminowy program motywacyjny skierowany do sprzedawców sprzętu AGD. Program ten pod tytułem „Jazda po kasę” opracowała i prowadzi San Markos – Republika Dobrej Marki. Agencja została wyłoniona w drodze przetargu.
0 2 0 0 0 6.09.2005Nie wszyscy smarująProblem zmęczonych, opuchniętych nóg lub żylaków dotyka ponad 40% Polaków. Co czwarty z nas odczuwa takie dolegliwości przynajmniej od czasu do czasu. Wśród osób, które często lub stale doświadczają tego typu problemów zdrowotnych, aż 42% nie zastosowało w ciągu ostatniego roku dostępnych bez recepty (OTC) żeli i maści na te dolegliwości – wynika z badania OTC Track* przeprowadzonego przez TNS OBOP.
0 1 0 0 0 6.09.2005Trust Project dla EsselteAgencja TRUST PROJECT wygrała przetarg na projekt oraz produkcję ekspozytorów dla firmy Esselte. Ekspozytory z zszywaczami Esselte oraz Leitz pojawią się w sklepach już we wrześniu.