Czy konsumenci lubią infolinię?
  • 0
  • 1
21.06.2005

Czy konsumenci lubią infolinię?

Researcher by Call Center Poland prowadzi stałe badanie przy użyciu systemu IVR kilkudziesięciu numerów infolinii obsługiwanych przez CCP.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 czerwca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.06.2005

TEQUILAPolska dla Tyskie

Już 200 ławek stanęło w alejach Wojewódzkiego Parku Kultury i Wypoczynku im. gen. Jerzego Ziętka w Chorzowie w ramach kampanii „Tyskie stawia ławki”. Do końca lata w Parku zostanie zainstalowanych kilkaset ławek. Fundatorem jest marka piwa Tyskie. Celem prowadzonych działań jest wzmocnienie wizerunku marki oraz silniejsze związane marki z regionem. Za kreację i realizację akcji odpowiedzialna jest agencja marketing services TEQUILA/Polska.