0 1 23.04.2009CzteryCzwarte dla Pysiamarketing bezpośredni TweetMarka Pysio rusza z promocją konsumencką „Pysio Dinokolekcja”.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53470 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 23.04.2009"Męski Świat" - nowa kampania promocyjna Head&shoulders oraz GilletteRuszył Męski Świat, kampania której organizatorami są Head&shoulders oraz Gillette. Głównymi nagrodami w konkursie są wycieczki do Chin, Australii, na Alaskę oraz Karaiby.
0 1 0 0 0 23.04.2009IMR advertising by PR pracuje dla Burnus GmbHWarszawska agencja IMR advertising by PR podpisała w kwietniu z niemiecką firmą Burnus GmbH roczny kontrakt na obsługę promocyjną serii kosmetyków pielęgnacyjnych.
0 1 0 0 0 23.04.2009Złote Formaty za najlepszą promocjęZnamy miasta i regiony, które promują się najskuteczniej. Lublin, Łódź, Pomorskie, Małopolska i Wielkopolska to laureaci pierwszych miejsc w Konkursie Złote Formaty, zorganizowanym przez Grupę Ströer. Każde z nich otrzymało kampanie reklamowe o wartości blisko 200 tys. zł.
0 1 0 0 0 22.04.2009"Rozlicz PIT – Last Minute" - druga edycja akcji podatkowej w centrach handlowych CeficW sobotę 25 kwietnia w centrach handlowych: Bemowo i Warszawa Wileńska w Warszawie, Czyżyny w Krakowie, Borek we Wrocławiu, Arena w Gliwicach, Turzyn w Szczecinie oraz Bielawy w Toruniu odbędzie się akcja „Rozlicz PIT – Last Minute”.