0 0 31.08.2018Coca-Cola kupiła Costa Coffee za niemal 4 mld funtówzarządzanie markąCoca-Cola kupiła od firmy Whitbread sieć Costa Coffee. Transakcja warta jest 3,9 mld funtów.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad56071 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja ZarejestrujDoceniasz naszą pracę?Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści. Skomentuj 0
1 1 0 31.08.2018Japońska rodzina w reklamie parówek Tarczyński1 września marka Tarczyński rozpocznie kampanię telewizyjną pod hasłem: „Zdaniem wielu najbardziej pożywne parówki na świecie”. Promuje w niej parówki z szynki oraz z fileta z kurczaka.
1 0 0 31.08.2018Pełnowymiarowe bugatti z klocków LegoMarki Bugatti i Lego przygotowały wspólny projekt. Z klocków z linii Technic stworzyły samochód Chiron w skali 1:1.
0 1 0 30.08.2018„Abc marketingu B2B” – książka Łukasza KosuniakaUkazał się przewodnik po metodach i narzędziach współczesnego marketingu cyfrowego dla biznesu. Łukasz Kosuniak – ekspert marketingu B2B – potrafi przekazać ogromną wiedzę w przystępny i ciekawy sposób.
0 0 0 30.08.2018Forum Marketingu Zintegrowanego – tańsze bilety tylko do końca sierpniaJubileuszowa, 10. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego pod hasłem „Czy jesteś gotowy na przyszłość?” odbędzie się 7 i 8 listopada w Kinotece, w Pałacu Kultury i Nauki. Tylko do 31 sierpnia bilety są w obniżonych cenach.