Co czwarty klient płatnej telewizji myślał o rezygnacji z usługi. Co go powstrzymuje?
  • 0
  • 2
17.12.2018

Co czwarty klient płatnej telewizji myślał o rezygnacji z usługi. Co go powstrzymuje?

24 proc. klientów platform i kablówek myślało w ciągu ostatniego roku o rezygnacji z usług płatnej telewizji. Pokazał to „Projekt Cyfrowizja IV”, cykliczne badanie agencji Wavemaker. Najczęściej cord-cutting rozważali klienci najdroższych pakietów operatorów. Do płacenia abonamentu skłania przede wszystkim dostęp do Discovery, TVN 24 i Polsatu Sport.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 grudnia 2018