P&G, OMD i The Walt Disney wśród nowych członków IAA Polska
  • 0
  • 1
17.12.2018

P&G, OMD i The Walt Disney wśród nowych członków IAA Polska

Procter & Gamble, OMD, The Walt Disney Company Polska, Telewizja Puls, Screen Network oraz Focus Media Group zasiliły szeregi IAA Polska. W 2018 r. do stowarzyszenia przystąpiło w sumie 24 nowych członków. Aktualnie jest ich ponad 120, a drugą co do wielkości grupę podmiotów stanowią marketerzy.

Procter & Gamble jest jedną z największych firm FMCG na świecie. Istnieje od ponad 180 lat. W jej portfolio firmy znajdują się takie marki jak Always, Ariel, Gillette, Head & Shoulders, Lenor, Old Spice, Oral-B czy Pampers.

Dwadzieścia pięć marek firmy generuje obroty przekraczające miliard dolarów rocznie. W Polsce poza biurem głównym P&G ma 3 fabryki o globalnym zasięgu (Pampers, Gillette, produkty do pielęgnacji skóry), europejskie centrum logistyki i planowania oraz globalne centrum rozwiązań biznesowych i IT.

OMD jest najstarszym domem mediowym w Polsce. Działa od 1993 r. Jest pionierem i liderem wykorzystania technologii programmatic na rynku, modelowania ekonometrycznego i planowania telewizji.

The Walt Disney Company Polska (TWDC) to międzynarodowa firma z dziedziny rozrywki rodzinnej i mediów. Działa w pięciu segmentach biznesowych:

  • sieci medialne,
  • parki rozrywki i ośrodki wypoczynkowe,
  • produkcja filmowa,
  • produkty konsumenckie,
  • interaktywna grupa medialna.

TWDC jest obecna na rynku polskim od ponad 25 lat. Polskie przedstawicielstwo firmy powstało w 1993 r., a otwarcie The Walt Disney Company Polska nastąpiło w 2003 r. Od 2009 r. polskie biuro odpowiedzialne jest za region Europy Środkowej i Wschodniej obejmujący 16 krajów. Lokalne biura znajdują się w Budapeszcie, Pradze i Bukareszcie.

Telewizja Puls to trzecia pod względem wielkości telewizja komercyjna w Polsce. Jest nadawcą dwóch ogólnopolskich kanałów telewizyjnych: TV Puls i Puls 2. Oferta programowa Telewizji Puls to m.in. premierowe hity filmowe i seriale, światowe animacje i dokumenty, produkcje własne oraz transmisje z ogólnopolskich wydarzeń artystycznych.

Telewizja Puls współpracuje z największymi międzynarodowymi wytwórniami i dystrybutorami treści, m.in. firmami: Disney, NBC Universal, Monolith, Viacom, Sony Pictures Television, A+E Networks, Warner Bros., CBS. Jest laureatem Telekamery „Tele Tygodnia” 2013, 2014 i 2015 oraz Złotej Telekamery „Tele Tygodnia” 2016 za wybitne osiągnięcia telewizyjne.

Screen Network działa na rynku digital-out-of-home w Polsce. Zarządza największą w Polsce siecią (23 479 tys. ekranów) w 3635 lokalizacjach. Realizuje kampanie reklamowe w czasie rzeczywistym (online) typu DOOH w 553 miastach w całej Polsce w ramach jednego, zintegrowanego systemu informatycznego. Oferuje klientom zakup DOOH w systemie programmatic poprzez platformę Adform. Dodatkowo wspólnie z Polsat Media oferuje domom mediowym produkt Polsat Media AdScreen.

Spółka Screen Network dysponuje obecnie największą ustandaryzowaną siecią ekranów LED City w Europie Środkowej. W tym roku firma zdobyła nagrodę Mixx Awards 2018 w kategorii Offline Digitizing za kampanię dla Showmax Polska oraz wyróżnienie za kampanię dla Philips Polska. W 2017 r. zdobyła brąz za kampanię dla McDonald’s.

Focus Media Group jest niezależną polską agencją marketingu zintegrowanego, założoną w 2003 r. Oferuje kompleksowe rozwiązania komunikacyjne w obszarach ATL, BTL i online. W jej strukturach funkcjonuje agencja event marketingowa Imagine Nation, realizująca działania z zakresu experiential, event i field marketingu. W portfolio ma projekty o zasięgu lokalnym i międzynarodowym. Jej klienci to m.in. Bouygues Immobilier Polska, Brown-Forman, Dell EMC, L’Oréal, Mercedes-Benz Polska, Philip Morris Polska Distribution, PKN Orlen, Polsat, PZU i Velux.

  • 1
 

17 grudnia 2018

14 grudnia 2018