Budżety prasowe w rękach zespołu nowej spółki Off-line
  • 0
  • 1
26.02.2008

Budżety prasowe w rękach zespołu nowej spółki Off-line

Działalność rozpoczyna podmiot specjalizujący się w planowaniu i zakupie powierzchni reklamowej w prasie – spółka Off-line. Dla rynku prasowego (czytelników, klientów i domów mediowych) oznacza to m. in. lepszą jakość reklamy w prasie, możliwość wykorzystania przez marketerów nowych narzędzi planistycznych oraz dostęp do wiedzy wyspecjalizowanych ekspertów i profesjonalnej obsługi na każdym etapie współpracy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 lutego 2008