Brand strategies & comms – nowy dział biznesowy w Grupie On Board - Marketing przy Kawie
Brand strategies & comms – nowy dział biznesowy w Grupie On Board
  • 0
  • 1
12.12.2013

Brand strategies & comms – nowy dział biznesowy w Grupie On Board

W Grupie On Board powstał nowy dział biznesowy – brand strategies & comms, specjalizujący się w badaniach, analizach i tworzeniu strategii marek. Na jego czele stanął Tomasz Lis.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56228 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

12 grudnia 2013