Pasażerowie WestJet uwierzyli w św. Mikołaja (wideo)
  • 2
  • 1
12.12.2013

Pasażerowie WestJet uwierzyli w św. Mikołaja (wideo)

Kanadyjskie linie lotnicze WestJet zapytały pasażerów o ich tegoroczne świąteczne marzenia. Podczas podróży przygotowały dla nich prezenty.

Na lotnisku w Hamilton na lecących do Calgary pasażerów czekało wielkie pudło z możliwością zeskanowania biletów. Ci, którzy to zrobili, mogli odbyć krótką rozmowę ze św. Mikołajem. Ten m.in. pytał ich, co chcieliby znaleźć pod choinką.

Pracownicy przewoźnika wcielili się w role elfów i podczas lotu przygotowali paczki dla osób, które wyjawiły Mikołajowi swoje świąteczne marzenia. Zakupy robiono w uczestniczącym w projekcie centrum handlowym CrossIron Mills w Calgary.

Po zakończonej podróży zaskoczeni pasażerowie zamiast bagaży odebrali podpisane paczki, a w nich upragnione prezenty.


Making of

Zamieszczony w kanale YouTube przewoźnika film „WestJet Christmas Miracle: real-time giving”, dokumentujący akcję, w ciągu pięciu dni obejrzało ponad 12 mln internautów.

To dokonały przykład działania w duchu real-time marketingu. Więcej o nim można przeczytać w artykule Real-time marketing – od śmiesznych obrazków do poważnego biznesu.

12 grudnia 2013

Reklama
Reklama