Brand It Up
  • 0
  • 1
21.12.2006

Brand It Up

Projekt Brand It Up został stworzony w celu poszerzenia wiedzy studentów z zakresu reklamy i organizacji kampanii reklamowej oraz przybliżenia im tego rynku w Polsce i zagranicą. Składa się z trzech głównych etapów: ogólnopolskiej akcji promocyjnej, Konferencji i Konkursu Brand It Up. Główną nagrodą w konkursie będą praktyki w firmach partnerskich projektu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 grudnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.12.2006

"Listy do św. Mikołaja" - doroczna akcja Życia Warszawy

Paczki z prezentami od św. Mikołaja trafiły przed świętami do potrzebujących rodzin z Warszawy i całej Polski. Wszystko to w ramach dorocznej akcji "Życia Warszawy" - "Listy do świętego Mikołaja". Polega ona na tym, że dzieci z niezamożnych rodzin nadsyłają do redakcji listy, opisując w nich swoje gwiazdkowe marzenia, a redakcja - przy pomocy Czytelników i firm prywatnych stara się te marzenia spełniać. Najczęściej są to zabawki, ubrania, słodycze, ale także komputery czy pomoce naukowe.