0 1 21.12.2006Salt & Pepper świątecznie dla marki MAUXIONdesignAgencja reklamowa Salt and Pepper opracowała projekt gwiazdkowej edycji bombonierek Mauxion.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad56524 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja ZarejestrujDoceniasz naszą pracę?Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści. Skomentuj 0
0 1 0 21.12.2006Wittchen w sieci – nowe działaniaPolska firma Wittchen założona w 1990 roku przez Jędrzeja Wittchena zajmuje pozycję europejskiego lidera w projektowaniu, produkcji i sprzedaży ekskluzywnej galanterii skórzanej. Jest to jedna z niewielu polskich firm, które kojarzone są bardziej z Europą Zachodnią niż z naszym krajem.
0 1 0 21.12.2006Kawa - paszport do atrakcyjnych nagródW odpowiedzi na prośby zainteresowanych uczestników – przedłużono czas składania prac do Coffee Art. Festiwal. Festiwal potrwa do końca stycznia 2007 roku, a nie jak wcześniej zaplanowano do końca 2006 roku. Jest to największy w swoim założeniu festiwal sztuki użytkowej, odbywający się na terenie całego kraju. Motywem przewodnim całego festiwalu jest kawa – napój bogów.
0 1 0 20.12.2006Finał pilotażu akcji edukacyjnej Prowadzący – niepijący!Prawie 12 500 osób wzięło udział w pilotażu edukacyjnej akcji Prowadzący – niepijący!, który niedawno zakończył się w łódzkich pubach i dyskotekach. Z badań przeprowadzonych przez TNS OBOP wynika, że zdaniem 59% respondentów, którzy zetknęli się z akcją, dobrze spełniła ona zadanie uświadamiania osobom pijącym alkohol, iż nie powinni prowadzić pojazdu po jego spożyciu.
0 1 0 20.12.2006Johnnie Walker i Smirnoff ponownie z IMIGe PolandFirma Diageo po raz kolejny powierzyła w okresie przedświątecznym przeprowadzenie kampanii reklamowej w miejscu sprzedaży firmie IMIGe Poland.