Blue Grass współtwórcą akcji promocyjnej Emepria Holding.
  • 0
  • 1
24.10.2007

Blue Grass współtwórcą akcji promocyjnej Emepria Holding.

W najbliższym czasie podmioty skupione w Emperia Holding ruszą z akcją promocyjną „Takie Tanie” skierowaną głównie do sprzedawców detalicznych. Logo oraz materiały POS związane z akcją dzięki wygranemu konkursowi stworzyła agencja Blue Grass.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 października 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.10.2007

Dwie statuetki Effie dla Mediaedge:cia

W poniedziałek 22 października 2007 w trakcie uroczystej gali w Teatrze Wielkim ogłoszono wyniki 8. Konkursu Effie, którego celem jest nagradzanie najlepszych kampanii reklamowych, wyznaczających trendy na polskim rynku komunikacji marketingowej. Dom mediowy Mediaedge:cia otrzymał dwie statuetki, srebrną za kampanię „Lepsze strony życia” przygotowaną dla firmy IKEA i zrealizowaną jesienią 2006 roku. Brązem została nagrodzona kampania przygotowana dla wydawnictwa Bauer za promocję miesięcznika „PC Format”.