BGŻ i BGŻ Optima z nowym partnerem w komunikacji on-line - Marketing przy Kawie
BGŻ i BGŻ Optima z nowym partnerem w komunikacji on-line
Advertisement
  • 0
  • 1
19.04.2013

BGŻ i BGŻ Optima z nowym partnerem w komunikacji on-line

Banki BGŻ i BGŻ Optima rozstrzygnęły wspólny przetarg na obsługę mediów on-line. W wyniku postępowania nowym partnerem została agencja Perfomics, będąca częścią ZenithOptimedia Group.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56317 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

19 kwietnia 2013

18 kwietnia 2013