Badania neuromarketingowe – co naprawdę mierzymy i co z tego wynika (szkolenie PTBRiO)
  • 0
  • 1
4.09.2015

Badania neuromarketingowe – co naprawdę mierzymy i co z tego wynika (szkolenie PTBRiO)

25 września PTBRiO organizuje szkolenie na temat neuromarketingu. Na przykładach z polskiego rynku pokazane zostanie to, co intryguje każdego specjalistę marketingu i reklamodawcę – jak respondenci reagują na dany atrybut produktowy, czy i w jakim stopniu reagują na oferowaną im korzyść oraz – co chyba najważniejsze na dzisiejszym zatłoczonym rynku – czy potencjalni klienci łączą przekaz z marką.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54817 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 września 2015

3 września 2015