Axel Springer Kontakt dla Abbott Laboratories
  • 0
  • 1
15.02.2006

Axel Springer Kontakt dla Abbott Laboratories

Axel Springer Kontakt wygrał przetarg ogłoszony przez firmę Abbott Laboratories.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 lutego 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.02.2006

"Drapacz Chmur": rewolucja na rynku reklamy radiowej

Trzy grupy zarządzające ofertą reklamową dla sieci radiowych - TIME, Adpoint i Grupa Radiowa Agora oraz broker mediowy CR Media Consulting S.A. podpisały porozumienie, zgodnie z którym rozpoczną trójstronną, strategiczną współpracę. Głównym efektem porozumienia jest wspólna oferta dla reklamodawców, pod handlową nazwą "Drapacz Chmur". Produkt powstał ze złożenia trzech najważniejszych sieci radiowych na rynku polskim tj. Eska Sieć, Agora Sieć oraz Adpoint Sieć.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.02.2006

Wiadomość głosowa sposobem na reklamę?

Kiedy spadają przychody z mailingu, telemarketing przestaje działać, a znalezienie dobrej bazy do wysyłki e-mailingu staje się karkołomnym zadaniem, firmy zaczynają nerwowo rozglądać się w poszukiwaniu nowych form promocji i reklamy. W przypadku dużych firm najlepiej, żeby dotarła ona do jak największej liczby zainteresowanych tematem odbiorców, jednak mniejsze firmy czy zakłady usługowe najchętniej poinformowałyby osoby z najbliższego otoczenia lokalu. Pierwsza myśl to oczywiście ulotki rozkładane w pobliskich sklepach, jednak objuczeni zakupami ludzie mało kiedy mają ochotę przekładać siatki z ręki do ręki, żeby sięgnąć po ulotkę, a materiały rozdawane na ulicy najczęściej trafiają do kosza.