Autodesk pomaga w przeniesieniu danych projektów motoryzacyjnych z rozwiązań CAD w świat reklamy
  • 0
  • 1
19.08.2009

Autodesk pomaga w przeniesieniu danych projektów motoryzacyjnych z rozwiązań CAD w świat reklamy

Autodesk, Inc. ogłosił, że Grupa BMW oraz Autodesk Consulting podpisały umowę dotyczącą automatyzacji procesu tworzenia zasobów marketingowych z projektów CAD oraz tworzenia fotorealistycznych, animowanych modeli samochodów BMW, MINI oraz Rolls-Royce. Autodesk, we współpracy z Mackevision, dokona przeniesienia danych projektowych modeli samochodów do programów Autodesk Maya oraz Autodesk Showcase przeznaczonych do animacji oraz renderingu. Fotorealistyczne, wirtualne modele posłużą do tworzenia materiałów marketingowych na etapie poprzedzającym rozpoczęcie produkcji, w tym reklam telewizyjnych, broszur oraz informacji podawanych na stronach internetowych firmy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 sierpnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.08.2009

Google wprowadza polską wersję Insights for Search

Google wprowadza polską wersję językową usługi Statystyki wyszukiwarki Google (Insights for Search). Statystyki wyszukiwarki to bezpłatne narzędzie do śledzenia trendów w internecie, między innymi w odniesieniu geograficznym i czasowym, dostępne dla każdego, kto chce wiedzieć więcej o otaczającym nas świecie, przydatne zarówno dla przygotowujących kampanie reklamodawców, jak i ekonomistów analizujących trendy gospodarcze.