Mapping 3D na muralu w kampanii Škody (wideo) - Marketing przy Kawie
Mapping 3D na muralu w kampanii Škody (wideo)
  • 2
  • 4
12.03.2013

Mapping 3D na muralu w kampanii Škody (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa Škody Octavii – największa jak dotąd na rynku polskim. Akcji towarzyszy m.in. pokaz videomappingu 3D na miejskich muralach oraz w sali kinowej. Działania promujące markę potrwają do 30 kwietnia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55376 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

11 marca 2013