0 1 2.07.2009Artegence zdobywa nagrody w konkursie Golden Arrowfirmy TweetArtegence zdobyła dwie nagrody oraz wyróżnienie w konkursie efektywnościowym Golden Arrow.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 2.07.2009Concept Publishing Polska dla marki L`Esprit DecorationConcept Publishing Polska na zlecenie firmy Barlinek SA, właściciela marki „L`Esprit Decoration” przygotowało pierwszy numer czasopisma kierowanego do architektów, projektantów wnętrz, designerów a także klientów.
0 1 0 0 0 2.07.2009Społeczność internautów wokół Dom.plW trakcie wieloletniej działalności portali budowlanych z Grupy Dom.pl powstała wokół nich społeczność osób budujących i urządzających swój dom. To właśnie dla tej grupy użytkowników stworzony został nowy portal społecznościowy Moj.Dom.pl.
0 1 0 0 0 2.07.2009Cube Group SA zdobywa wyróżnienie Golden ArrowCube Group SA została wyróżniona w konkursie Golden Arrow za zrealizowaną w Internecie kampanię sprzedażową nowej kolekcji ubrań Reserved.
0 1 0 0 0 2.07.2009Redd’s z Q&A Consulting otwierają sezon na kobiecą kreatywnośćKaleidoscope, Malindala i Lemongirl to „Kreacje Redd’s” stworzone przez wyjątkowe kobiety. Poprzez współpracę z artystkami Redd’s zachęca do indywidualności i kreowania własnego świata. Limitowana edycja puszek otwiera konkurs dla konsumentów „Kreacje Redd’s”. Za przygotowanie strategii działań PR dla marki i jej realizację odpowiada agencja Q&A Consulting.