Artefakt dla Ecco Holiday
  • 0
  • 1
1.04.2009

Artefakt dla Ecco Holiday

Agencja Artefakt podpisała umowę z Ecco Holiday.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 kwietnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.04.2009

Jakie reklamy przyciągają uwagę internautów?

Z inicjatywy brytyjskiego oddziału Interactive Advertising Bureau (IAB) firma badawcza Lightspeed Research zapytała internautów z UK o to, na jakie formy reklamy internetowej najczęściej zwracają uwagę. W świetle wyników tego sondażu najbardziej zachęcające dla konsumentów okazują się nieinwazyjne kreacje reklamowe on-line. Jakie instrumenty są więc obecnie najskuteczniejsze przy realizacji kampanii reklamowych w Internecie?