Agencja Hypermedia wygrywa w przetargu marki Hoop Cola - Marketing przy Kawie
Agencja Hypermedia wygrywa w przetargu marki Hoop Cola
  • 0
  • 1
1.04.2009

Agencja Hypermedia wygrywa w przetargu marki Hoop Cola

Agencja Hypermedia nawiązała strategiczną współpracę z Hoop Polska, która zakłada przygotowanie projektu działań interaktywnych dla marki Hoop Cola.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56524 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

1 kwietnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
1.04.2009

Jakie reklamy przyciągają uwagę internautów?

Z inicjatywy brytyjskiego oddziału Interactive Advertising Bureau (IAB) firma badawcza Lightspeed Research zapytała internautów z UK o to, na jakie formy reklamy internetowej najczęściej zwracają uwagę. W świetle wyników tego sondażu najbardziej zachęcające dla konsumentów okazują się nieinwazyjne kreacje reklamowe on-line. Jakie instrumenty są więc obecnie najskuteczniejsze przy realizacji kampanii reklamowych w Internecie?