0 1 1.04.2008Algida z On Board PRfirmy TweetUnilever Polska powierzył prowadzenie działań komunikacyjnych dla marki Algida firmie On Board PR.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 1.04.2008Budowanie wartości markiW dniach 21-22 kwietnia w Warszawie Grupa HR+ organizuje szkolenie "Budowanie wartości marki – reklama i Public Relations", które pozwala na przeanalizowanie obu tych działań spójnie. Podczas szkolenia uczestnicy poza przekazywaną wiedza teoretyczną tworzą praktyczne plany reklamowe i PR dla swoich firm.
0 1 0 0 0 1.04.2008Innowacyjny przesyt (Harvard Business)S. Anthony, Innovation Gone Overboard, "Harvard Business", 19.03.2008Mówi sie, że to potrzeba jest matką wynalazku. Czy wystarczy jednak, by ową potrzebę odczuwali tylko producenci i marketerzy, czy też konieczne jest jej współdzielenie przez konsumentów?
0 1 0 0 0 1.04.2008Heureka ponownie dla Dax CosmeticsHeureka przygotowała strategię, kreację oraz realizację komunikacji online’owej wspierającej wizerunek marki Dax Man pod hasłem „DaxTuning”. Kampania widoczna była na największych portalach internetowych o tematyce motoryzacyjnej i sportowej.
0 1 0 0 0 1.04.2008"Największe jaja w telewizji" - rusza kampania Comedy CentralAgencja reklamowa Euro RSCG 4D opracowała pomyły kreatywne na część drukowaną kampanii wizerunkowej kanału komediowego Comedy Central. Pozostałe kreacje przygotowane zostały przez MTV Networks Polska.