"Największe jaja w telewizji" - rusza kampania Comedy Central
  • 0
  • 1
1.04.2008

„Największe jaja w telewizji” – rusza kampania Comedy Central

Agencja reklamowa Euro RSCG 4D opracowała pomyły kreatywne na część drukowaną kampanii wizerunkowej kanału komediowego Comedy Central. Pozostałe kreacje przygotowane zostały przez MTV Networks Polska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 kwietnia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.04.2008

Atak długiej ręki – kampania notebooków Samsung

Znana gwiazda estrady potrafi objąć jednocześnie 7 kobiet, w samochodach montuje się nowe drążki zmiany biegów dla osób z dłuższą prawą ręką, na giełdzie udanie zadebiutował Łapexpol, specjalizujący się w szyciu marynarek na miarę – te i inne absurdalne plotki na temat dłuższych rąk pojawiły się w Sieci przed Wielkanocą. Towarzyszyły im spoty video i strona internetowa www.longersi.pl ilustrujące zjawisko jednej dłuższej ręki. Oczywiście to nie zbiorowa „długorękomania” internautów, tylko element kampanii wizerunkowej. W ten sposób swój najnowszy lekki laptop Q45 reklamował SAMSUNG.