0 1 17.12.2010Alea Broker klientem Prelitefirmy TweetAgencja Prelite Public Relations rozpoczęła współpracę z firmą Alea Broker.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 17.12.2010Grupa ClickAd z kampanią dla marki PicoPGrupa ClickAd prowadzi kompleksową kampanię marketingową w Internecie, towarzyszącą wprowadzeniu na polski rynek marki PicoP – pierwszego na świecie miniprojektora laserowego. Działania obejmują kampanię reklamową, stworzenie polskiej wersji serwisu internetowego i jego pozycjonowanie w wyszukiwarkach.
1 1 0 0 0 17.12.2010Magiczny tydzień Cyfry+ (wideo)„Magiczny Tydzień Cyfry+” to konkurs dla nowych i obecnych abonentów platformy, któremu towarzyszy kampania reklamowa.
0 1 0 0 0 17.12.2010Pełka Creatives i Pełka PR dla Mazowieckiego Regionalnego Funduszu PożyczkowegoAgencja Pełka Creatives i Pełka PR rozpoczęła współpracę z Mazowieckim Regionalnym Funduszem Pożyczkowym (MRFP) przy projekcie „Twoja firma krok po kroku”. Dział kreatywny opracował koncept wizualny, na podstawie którego przygotowywane są materiały BTL. Planowane jest także wykorzystanie nośników outdoorowych. Dział PR przeprowadzi kampanię informacyjno-promocyjną.
0 1 0 0 0 17.12.2010Wyciąg narciarski w centrum Warszawy, czyli Małopolska zaprasza na nartyW zimowe przedpołudnie 16 grudnia warszawiaków przemierzających ulicę Puławską zaskoczył niezwykły widok. Na podwieszonym do billboardu reklamowego krzesełku narciarskim zasiedli w pełnym ekwipunku snowboardowym popularni aktorzy – Jan Wieczorkowski i Bartosz Obuchowicz. W ten sposób zainaugurowano akcję „Małopolska na narty | Krzesełko”, która ma zachęcić miłośników sportów zimowych do odwiedzenia Małopolski.