Agencja 8fish nadal na fali
  • 0
  • 1
22.07.2009

Agencja 8fish nadal na fali

Po pierwszym roku działalności spółka 8fish, podążając za najnowszymi trendami na rynku reklamy na świecie, oprócz rozwiązań interaktywnych (widgetów/gadżetów), proponuje tworzenie strategii i doradztwo w zakresie wykorzystania Social Media w komunikacji marketingowej. 8fish czerpie inspiracje ze swojego doświadczenia we współpracy z agencjami i klientami europejskimi oraz amerykańskimi, gdzie rzeczywiste korzystanie z serwisów społecznościowych jest dużo bardziej zaawansowane niż w Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 lipca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.07.2009

Agent przy sklepowej ladzie

Rzesza „Tajemniczych klientów” krąży po Polsce. Tylko w ostatnich dwóch miesiącach na  stronach internetowej giełdy pracy infoPraca.pl opublikowanych zostało ponad 800 ofert dla tej, tylko z pozoru tajemniczej, profesji. Stanowiły one 4,5 proc. wszystkich propozycji zamieszczonych w tym okresie. „Tajemniczy klient” znajdzie pracę nie tylko w dużych miastach, takich jak Warszawa czy Katowice, ale także w Lublinie, Tarnowie, Łukowie, Pułtusku czy Biłgoraju. Może pojawić się przy sklepowej ladzie także w miejscowościach stanowiących przedmieścia dużych miast, takich jak Marki czy Zgierz. Najwięcej takich ofert pracy jest obecnie w Wielkopolsce, na Śląsku i Mazowszu.