0 1 0 0 0 6.08.2009Kampania „Hear The World” zdobyła główną nagrodę w międzynarodowym konkursie Stevie Award 2009Jury konkursu uhonorowało złotą statuetką prospołeczną inicjatywę “Hear The World”, której celem jest podnoszenie świadomości dotyczącej słuchu, problemów i skutków społecznych niedosłuchu. Ogólnoświatowa kampania została zainaugurowana jesienią 2006 roku przez firmę Phonak.
0 1 0 0 0 5.08.2009Gdańsk z audioprzewodnikiemNajnowszy produkt na gdańskim rynku turystycznym to audioguide – sposób na wędrówkę po Gdańsku. Niewielkie urządzenie, którego design przygotowało Porsche, w niemal intuicyjny sposób prowadzi turystę po najatrakcyjniejszych zakątkach miasta.
0 1 0 0 0 5.08.2009Gemius bada turecki rynek internetowyFirma badawcza Gemius SA wygrała przetarg na badanie oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Turcji.
0 1 0 0 0 5.08.2009San Markos dla marki KrossAgencja reklamowa San Markos wygrała przetarg na zaprojektowanie systemu Corporate Identity dla lidera rynku rowerowego w Polsce – marki Kross.
0 1 0 0 0 5.08.2009On Board PR dla Europejskiego Konkursu Filmowego na rzecz walki z AIDSFirma On Board PR we współpracy z niemiecką agencją Jeschenko Medien Agentur, prowadzi w Polsce działania komunikacyjne na rzecz Europejskiego Konkursu Filmowego „clip&klar europe 09” poświęconego walce z AIDS.
0 1 0 0 0 5.08.2009Procter&Gamble oraz Carrefour dbają o uczniówPierwszy września coraz bliżej. By powrót do szkoły nie nadwerężył zbytnio domowych budżetów, firma Procter&Gamble wraz z hipermarketami Carrefour przygotowała specjalne konkursy i akcje instorowe.
0 1 0 0 0 5.08.2009Partner of Promotion dla Fundacji Dariusza Michalczewskiego „Równe Szanse”Agencja Partner of Promotion rozpoczęła współpracę z Fundacją Dariusza Michalczewskiego „Równe Szanse”, która zajmuje się poprawą warunków startu młodzieży ze środowisk szczególnie zagrożonych patologiami społecznymi oraz z rodzin o trudnej sytuacji materialnej.
0 1 0 0 0 5.08.2009ARBOmedia promuje Green-UpW dniu 24 lipca br. ARBOmedia rozpoczęła ogólnopolską akcję samplingową nowego napoju energetycznego Green-Up. Działania promocyjne z udziałem hostess prowadzone na stacjach benzynowych, parkingach, w zagłębiach biurowych i na uczelnianych kampusach, potrwają do połowy października.
0 1 0 0 0 5.08.2009Kampania telewizyjna dań gotowych marki ŁowiczMarka Łowicz (Agros Nova) rozpoczęła kampanię telewizyjną dań gotowych, promującą dwa nowe produkty.
0 1 0 0 0 5.08.2009„Metro” wyróżnione w konkursie World Young Reader PrizeProjekt „Okrągły Stół 2009” dziennika „Metro” uzyskał wyróżnienie jury w prestiżowym konkursie World Young Reader Prize, organizowanym przez Światowe Stowarzyszenie Wydawców Prasy WAN-IFRA.