AdClick wprowadza nowe pakiety reklamowe oparte na "cyklu życia rodziny"
  • 0
  • 1
28.02.2006

AdClick wprowadza nowe pakiety reklamowe oparte na „cyklu życia rodziny”

Sieć internetowa AdClick, jako pierwsza na rynku reklamy internetowej w Polsce, przygotowała nowe pakiety AdTarget – związane z dopasowaniem użytkowników witryn do grup docelowych – profilowane na podstawie cyklu życia rodziny.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 lutego 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.02.2006

Kampania „Drogie latanie”

Agencja Creative PR rozpoczyna kampanię „Drogie latanie” dla wortalu Airtaxi.pl. Przekornie kampania ma ukazywać oszczędności wynikające z latania samolotami dyspozycyjnymi. W zależności od trasy oraz ilości osób, czasem udaje się uzyskać cenę, która jest porównywalna z ceną w klasie biznes, a czasem nawet z ceną lotu „tanimi liniami”. Oszczędności mogą również wynikać z faktu, że podróż samolotem na trasie Poznań - Warszawa trwa trzy razy krócej, co daje oszczędność około 4 godzin, jeśli podróżujemy do stolicy jednego dnia.