0 1 0 0 0 17.02.2006”Wygraj DUUUŻE pieniądze” – nowa loteria dziennika ”NOWY DZIEŃ”W poniedziałek, 20 lutego rusza nowa loteria dziennika NOWY DZIEŃ "Wygraj DUUUŻE pieniądze". Codziennie, przez sześć dni, w gazecie drukowane będą kupony - fragmenty przygotowanych specjalnie na potrzeby promocji "banknotów". Osoby, które skompletują cały banknot i przyślą go do redakcji, wezmą udział w losowaniu nagrody tygodnia. Loteria potrwa przez 3 tygodnie, w kolejnych turach będzie można wygrać 5, 10 i 20 tys. zł.
0 1 0 0 0 17.02.2006„Złota Vita” dla soku Fortuna KarotkaFORTUNA KAROTKA Warzywna firmy Agros Nova Sp. z o.o. - innowacyjna linia soków warzywnych z przyprawami, wprowadzona do sprzedaży we wrześniu ubiegłego roku, uznana została za najlepszy produkt roku 2005 w kategorii "żywność" i zdobyła prestiżowy tytuł "Złota VITA" w konkursie magazynu o zdrowiu VITA.
0 1 0 0 0 17.02.2006NAGŁOS – dodatkowe 10% za darmoOd dzisiaj do każdego konta w usłudze NAGŁOS - telefonii internetowej VoIP oferowanej przez spółkę Gadu-Gadu – dodawane jest bezpłatnie 10% wartości doładowania.
0 1 0 0 0 16.02.2006Spotkanie Ambasadorów SamsungW dniu dzisiejszym (czwartek, 16.02.2006) o godz. 13.00 w turyńskim pawilonie OR@S (Olympic Rendezvous At Samsung) spotkali się dwaj Ambasadorzy Samsung na Igrzyska Olimpijskie w Turynie: Alberto Tomba i Paweł Zygmunt.
0 1 0 0 0 16.02.2006GonnaBe i Smyk po raz siódmyAgencja Reklamowa GonnaBe wygrała przetarg na opracowanie wiosennej kampanii wizerunkowej dla największej w Polsce sieci sklepów z artykułami dziecięcymi – Smyk.
0 1 0 0 0 16.02.2006Nowości w ofercie ConSensus TechnologyConSensus Technology zaprezentował polskim klientom nowe urządzenia do marketingu zapachowego. Nowe modele zostały zaprojektowane specjalnie z myślą o polskich klientach.
0 1 0 0 0 16.02.2006DATA SOLUTIONS reorganizuje strukturęAgencja DATA SOLUTIONS zrestrukturyzowała swój Dział Baz Danych tworząc dwa niezależne działy – Direct Marketing Services, który zajmie się koordynacją akcji promocyjnych oraz Database & IT Departament odpowiedzialny za produkty i usługi związane z zarządzaniem oraz analizą baz danych. Zmiany w agencji są związane z dynamicznym rozwojem DATA SOLUTIONS i mają na celu usprawnienie realizacji rosnącej ilości projektów w zakresie tworzenia oraz prowadzenia platform lojalnościowych i baz danych.
0 1 0 0 0 16.02.2006Great Open House dla Kimberly ClarkAgencja Great Open House realizuje akcję prosprzedażową pieluszek Huggies Super Flex firmy Kimberly Clark w sieci Geant.
0 1 0 0 0 16.02.2006Prywatny przedsiębiorca – kto to taki?W kim drzemie największa przedsiębiorczość? - Acxiom Polska przygotował analizę profilu osób prowadzących własną firmę.
0 1 0 0 0 16.02.2006On Board PR rusza z kampanią na temat bezsennościKampania, której realizację rozpoczyna On Board PR jest poświęcona problemowi zaburzeń snu, który – według szacunków opartych na badaniach opinii społecznej – może dotyczyć ponad 1/3 Polaków.