0 1 31.08.20094Frame wspiera launch Actimela Lekkimarketing bezpośredni TweetAgencja full service 4Frame wsparła launch nowego Actimela Lekkiego w sieciach sprzedaży.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 30.08.2009Strategiczny podstęp. Umiejętność wygrywania w biznesie"Albowiem można zaobserwować, że ludzie w różny sposób zdążają do celu, jaki każdy ma przed sobą, to jest do sławy i bogactwa: jeden oględnie, inny gwałtownie, jeden przemocą, inny podstępem, jeden cierpliwie, inny niecierpliwie - a każdy tymi różnymi sposobami może tam dojść. " Niccoló Machiavelli, Książę
0 1 0 0 0 30.08.2009Tajemniczy mistrzowie XXI wieku. Strategie sukcesu nieznanych liderów na światowych rynkach"Obowiązkowa lektura dla przedsiębiorców i inwestorów. Biznes powinno budować się z myślą o rynku globalnym nawet jeśli przedsiębiorstwo jest małe lub średnie." Piotr Gębala, prezes zarządu, Krajowy Fundusz Kapitałowy SA
0 1 0 0 0 28.08.2009OBP wspiera sprzedaż w AegonieOBP Incentive & Sport Travel wygrało konkurs na obsługę międzynarodowej korporacji finansowej Aegon w zakresie turystyki biznesowej w roku 2010.
0 1 0 0 0 28.08.2009Piwo „Strong” w nowych opakowaniachW sierpniu br. Grupa Żywiec wprowadziła na rynek piwo „Strong” w całkowicie nowych opakowaniach. Nowe butelki i puszki utrzymane są w czarno-złotej kolorystyce. Ewolucja wizerunku piwa wiąże się ze zmianą grupy docelowej, do której „Strong” jest adresowany. Ma również pomóc w wyróżnieniu na półkach sklepowych.