180 uderzeń serca
  • 0
  • 1
14.08.2007

180 uderzeń serca

Po wieloletniej pracy w największych agencjach sieciowych Grzegorz Berezowski (wcześniej Strategy and Innovation Director w MRM Worldwide, dawniej Zentropy Partners), Marcin Gaworski (wcześniej Managing Director w MRM) oraz Mikołaj Sadowski (wcześniej Art Director w HYPERmedia i Zentropy Partners) postanowili założyć swoją agencję reklamową.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54871 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 sierpnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.08.2007

IQS and Quant Group zrealizował pierwsze w Polsce badanie opinii w Second Life

Startujemy! pierwsze tego typu spotkanie w pl, godzina zero - takimi słowami Matt Wójcik dyrektor badań jakościowych IQS and Quant Group rozpoczął pierwszego w Polsce focusa w przestrzeni Second Life. Za szybą lustra weneckiego virtualnej focusowni oprócz badaczy zasiedli przedstawiciele mediów. Czas pokaże, czy będzie to początek nowego trendu w dziejach marketingu, czy tylko chwilowa moda.