IQS and Quant Group zrealizował pierwsze w Polsce badanie opinii w Second Life - Marketing przy Kawie
IQS and Quant Group zrealizował pierwsze w Polsce badanie opinii w Second Life
  • 0
  • 1
14.08.2007

IQS and Quant Group zrealizował pierwsze w Polsce badanie opinii w Second Life

Startujemy! pierwsze tego typu spotkanie w pl, godzina zero – takimi słowami Matt Wójcik dyrektor badań jakościowych IQS and Quant Group rozpoczął pierwszego w Polsce focusa w przestrzeni Second Life. Za szybą lustra weneckiego virtualnej focusowni oprócz badaczy zasiedli przedstawiciele mediów. Czas pokaże, czy będzie to początek nowego trendu w dziejach marketingu, czy tylko chwilowa moda.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55767 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

14 sierpnia 2007

13 sierpnia 2007