W pogoni za czekoladkąW pogoni za czekoladkąW pogoni za czekoladkąW pogoni za czekoladką

W pogoni za czekoladką

W pogoni za czekoladką
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Kreatywne narzędzia promocji marek zwykle pojawiają się w Polsce z opóźnieniem w stosunku do światowych premier. Tak dzieje się szczególnie z kampaniami Axe, tak bywało też z kampaniami lodów Magnum. Tym razem interaktywna i pomysłowa gra promująca Magnum Double Chocolate pojawiła się nad Wisłą niemal równolegle z debiutem światowym. Zaprasza do polowania na czekoladki, a gracze sterują piękną modelką biegnącą przez strony, które powinny definiować konsumentkę Magnum.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się