Nie daj się zaskoczyć hegemonii mobileNie daj się zaskoczyć hegemonii mobileNie daj się zaskoczyć hegemonii mobile
Responsive web design - strona na każde urządzenie (fot. mpfphotography /Fotolia)

Nie daj się zaskoczyć hegemonii mobile

Nie daj się zaskoczyć hegemonii mobile
Magdalena Marek

Magdalena Marek

-

Magdalena Marek

Magdalena Marek

O tym, że miniony rok zapoczątkował erę mobile, wiedzą prawie wszyscy. Nie każdy jednak zdaje sobie sprawę z tempa mobilnej rewolucji. Szacuje się, że aż 66% użytkowników rezygnuje z przeglądania strony, jeśli jej format nie dostosowuje się do rozmiaru ekranu telefonu. Czy nie jest to wystarczający argument, aby zainwestować w Responsive Web Design (RWD)?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja