Mobile trzecim co do wielkości medium w 2016 roku – prognoza ZenithOptimediaMobile trzecim co do wielkości medium w 2016 roku – prognoza ZenithOptimediaMobile trzecim co do wielkości medium w 2016 roku – prognoza ZenithOptimediaMobile trzecim co do wielkości medium w 2016 roku – prognoza ZenithOptimedia

Mobile trzecim co do wielkości medium w 2016 roku – prognoza ZenithOptimedia

Mobile trzecim co do wielkości medium w 2016 roku – prognoza ZenithOptimedia
Już w przyszłym roku wartość globalnych wydatków na reklamę w urządzeniach mobilnych przewyższy sumę wydatków na reklamę w dziennikach. Udział mobile w globalnym rynku reklamowym wyniesie 12,4%, a dzienników – 11,9%. Tym samym mobile stanie się trzecim medium reklamowym po telewizji oraz „desktopowym” Internecie. Wskazują na to najnowsze prognozy ZenithOptimedia.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja