First World Problems – jak zawłaszczyć memaFirst World Problems – jak zawłaszczyć memaFirst World Problems – jak zawłaszczyć memaFirst World Problems – jak zawłaszczyć mema
First World Problems w szczytnym celu (źr. Water is Life)

First World Problems – jak zawłaszczyć mema

First World Problems – jak zawłaszczyć mema
Emilia Wanat

Emilia Wanat

-

Emilia Wanat

Emilia Wanat

Organizacja charytatywna „Water is life” stworzyła jedną z najoryginalniejszych reklam tego roku, wykorzystując znany mem First World Problems. Problemy mieszkańców krajów Pierwszego Świata kontrastują tu z codziennym życiem ubogich Haitańczyków. Mimo że to nie pierwsza reklama inspirowana internetowymi memami, charakterystyczną dla internautów ironię wykorzystano tu, by pokazać nierówności społeczne, dzielące mieszkańców bogatych i biednych rejonów świata.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się