Niezła zabawa na FilipinachNiezła zabawa na FilipinachNiezła zabawa na FilipinachNiezła zabawa na Filipinach

Niezła zabawa na Filipinach

Niezła zabawa na Filipinach
Martyna Bienias

Martyna Bienias

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Martyna Bienias

Martyna Bienias

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Dwanaście tysięcy graficznych reklam promujących jeden odległy, egzotyczny kraj? Nic prostszego! Filipiński Departament Turystyki stawia na crowdsourcing i angażuje w działania promocyjne zawsze kreatywnych internautów.

„It’s more fun in the Philippines” – tak brzmi hasło prowadzonej od początku tego roku kampanii promującej ten kraj, prowadzonej na zlecenie Departamentu Turystyki Filipin przez agencję BBDO Guerrero. W jej ramach stworzono trzy kreacje opatrzone powyższym mottem…

…a następnie zachęcono użytkowników Internetu do tworzenia własnych wersji reklam.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja