Wojna pomiędzy producentami dwóch najbardziej znanych napojów gazowanych trwa. Stawką są portfele konsumentów przerażonych epidemią otyłości, a orężem – zielone wersje obu marek.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Czerwień, znak rozpoznawczy Coca-Coli, kojarzony z siłą, namiętnością i energią – na butelce nowego produktu ustąpiła miejsca zieleni. Wersja Life plasuje się pomiędzy klasyczną coca-colą a jej wersją „zero”. Dostarcza o 35% mniej kalorii niż napój z czerwoną etykietą.
Pepsi, odwieczna konkurentka Coca-Coli, nie mogła pozostać w tyle.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.