Bielizna budząca pożądanieBielizna budząca pożądanieBielizna budząca pożądanieBielizna budząca pożądanie

Bielizna budząca pożądanie

Bielizna budząca pożądanie
Joanna Furdal

Joanna Furdal

-

Joanna Furdal

Joanna Furdal

Reklamy bielizny z samej swej natury odwołują się do erotyki. Popularna i wielokrotnie krytykowana fraza „sex sells” tu nabiera właściwego znaczenia – produkt nie ginie wobec nagości, ale idealnie ją dopełnia. W ubiegłym roku mieliśmy kilka ekscytujących kampanii z bielizną na pierwszym planie – także świątecznych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja