- 0
- 1
Seminarium: Przewagi marketing automation nad e-mail marketingiem
Marketing automation to obecnie na świecie jeden z najszybciej rosnących segmentów marketingu. SALESmanago to pierwszy w Polsce system tej klasy. Bezpłatne seminaria przedstawiające zalety systemu odbędą się 23 stycznia (Kraków) oraz 24 stycznia (Warszawa).
Podczas seminariów na temat marketing automation zaprezentowany zostanie system SALESmanago, a jego twórcy opowiedzą o tym, dlaczego warto zamienić e-mail marketing na marketing automation.
Oprócz tego w czasie seminarium będzie można dowiedzieć się o:
- sposobach pozyskiwania klientów za pomocą systemu marketing automation
- segmentacji behawioralnej i programowaniu automatycznych reguł marketingowych
- dojrzewaniu leadów, lead nurturingu i scoringu klientów.
Seminarium odbędzie się:
- Kraków, 23 stycznia 2012, Bunkier Sztuki, godzina 11.00
- Warszawa, 24 stycznia 2012, Politechnika Warszawska, godzina 11.00
Uczestnictwo w seminarium jest BEZPŁATNE.
Seminarium poprowadzi Grzegorz Błażewicz, CEO i założyciel firmy Benhauer, specjalizującej się w technologiach marketingowych, były prezes portalu Interia, oraz Konrad Pawlus, CTO firmy Benhauer.
Aby zapisać się na seminarium, należy wypełnić formularz na stronie:
www.salesmanago.pl/info/seminar.htm
System marketing automation:
- rozpoznaje osoby odwiedzające stronę WWW
- monitoruje i rejestruje zachowanie tych osób na stronie WWW
- segmentuje użytkowników w zależności od zachowania
- realizuje automatyczne akcje marketingowe do segmentów
- wysyła dopasowane oferty marketingowe i handlowe
(informacja promocyjna)