0 1 9.05.2007Yoof zarządza wiedząfirmy TweetMasterfind to strategiczne narzędzie wdrożone przez Skład Marketingu Młodzieżowego Yoof.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 9.05.2007Fender bohaterem gry Rock BandHarmonix, MTV i Electronic Arts ogłosiły, że instrumenty legendarnej firmy Fender Musical Instruments Corporation znajdą się grze Rock Band. W nowej produkcji pokażą się także takie marki jak Roland Corporation i BOSS.
0 1 0 0 0 9.05.2007Dwa lata DIK Fagazine10 maja o siedemnastej - debata "Jakiej kultury homo chcemy?" w warszawskim Centrum Sztuki Współczesnej, 11 maja o dwudziestej - huczna impreza urodzinowa w klubie Saturator. DIK Fagazine - jedyny w Europie Środkowo-Wschodniej gejowski magazyn poświęcony w całości kulturze i sztuce obchodzi w tym roku drugą rocznicę powstania.
0 1 0 0 0 9.05.2007Nowa promocja marki PiastRuszyła nowa wiosenna promocja marki Piast z portfela Carlsberg Polska "Szczęśliwa chwila, dajemy Ci grilla!"
0 1 0 0 0 9.05.2007Agencja Interaktywna Senga GroupPowstaje nowa Agencja Interaktywna Senga Group specjalizująca się w e-marketingu. Grupą docelową będą korporacje oraz znane marki.