Espresso

27 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
27.09.2006

AMS wdraża Program Rozwoju Outdooru

We wrześniu 2006 roku AMS rozpoczyna wdrażanie Programu Rozwoju Outdooru. Jest to nowe, szeroko zakrojone przedsięwzięcie, które w kilkuletniej perspektywie ma na celu podniesienie efektywności i użyteczności outdooru jako medium reklamowego, zwiększenie skuteczności dotarcia przekazu umieszczonego w outdoorze oraz unowocześnienie reklamy zewnętrznej, która stanie się estetycznym i naturalnym elementem współczesnego miasta. Zakłada też przyjazne wpisanie nośników reklamowych w przestrzeń miejską oraz otwartą współpracę z miastami na polu promocyjnym, tak, aby reklama zewnętrzna służyła mieszkańcom i turystom.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.09.2006

Nowy Mentos Ice – nowe elementy w witrynie www

Na stronie www.mentos.pl, promującej gumę do żucia Mentos Ice, pojawiły się nowe elementy: galeria zwycięskich fotografii z konkursu na zdjęcie przedstawiające najlepszy sposób na odświeżanie oraz kolejne odcinki „Pociągu do świeżości”, zsynchronizowane z kolejnym etapem kampanii internetowej. „Pociąg do świeżości” to animowana historia, przedstawiająca perypetie Freshmana – bohatera poszukującego w świecie odrobiny świeżości. Obecnie animacja została wzbogacona o opcję głosowania na ulubiony odcinek.

Poprzednie Następne