0 1 0 0 0 26.04.2007Prosto PR dla Zespołu Żłobków m.st. WarszawyZespół Żłobków m.st. Warszawy, instytucja państwowa zarządzająca 37 publicznymi żłobkami w stolicy, rozpoczął współpracę z Prosto Public Relations. Głównym zadaniem agencji jest poinformowanie mediów o nowopowstałej placówce.
0 1 0 0 0 26.04.2007„Biegaj jak nigdy dotąd” z Nike+W piątek 27 kwietnia br. rozpoczyna się nowa kampania firmy Nike promująca system Nike+.
0 1 0 0 0 26.04.2007Kampania telewizyjna KamisRozpoczęła się kampania reklamowa musztard Kamis. We wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz w wybranych stacjach tematycznych, emitowany będzie nowy spot reklamowy, którego bohaterem jest Musztarda Francuska Kamis.
0 1 0 0 1 26.04.2007Debiut mediaDNA na polskim rynkuWystartowało jedno z największych badań wizerunku i pozycjonowania marek i mediów w Polsce. mediaDNA zbada "kody genetyczne" ponad 230 marek w 17 kategoriach użytkowania.
0 1 0 0 0 25.04.2007Computer Graphics & Design w Entertainment GroupEntertainment Group, agencja specjalizująca się w organizacji imprez i wydarzeń specjalnych, powiększyła swoją strukturę o Computer Graphics & Design Group, dział specjalizujący się w realizacji niestandardowych, multimedialnych rozwiązań dla Klientów. Zespołem pokieruje Aleksander Frydrych, który objął funkcję Art Managera.
0 1 0 0 0 25.04.2007Discovery Channel nagrodzone Marką Godną ZaufaniaDiscovery Channel po raz 3 z rzędu zdobyło tytuł Marki Godnej Zaufania w siódmej już edycji badania Trusted Brands 2007. Nagroda przyznana została w kategorii "Stacja telewizyjna".
0 1 0 0 0 25.04.2007Nowy klient Data PRData PR rozpoczęła współpracę z Leader Service, jedną z czołowych polskich Agencji Pracy Tymczasowej i Doradztwa Personalnego.
0 1 0 0 0 25.04.2007Henkel nagrodzony przez PR Report AwardJuż po raz piąty prestiżowy niemiecki magazyn branżowy PR Report przyznał nagrody PR Report Award. Henkel został nagrodzony dwukrotnie - pierwszym miejscem w kategorii "Komunikacja wewnętrzna i zarządzanie zmianą" za kampanię "Rok Innowacji 2006", oraz drugim w kategorii "Długoterminowa strategia PR" za kampanię promującą markę korporacyjną "Henkel – A Brand like a Friend".
0 1 0 0 0 25.04.2007Ad.net na pierwszym miejscu rankingu sieci reklamowychWedług najnowszych danych badania Megapanel PBI/Gemius numerem 1 wśród biur i sieci reklamy internetowej jest AD.NET S.A.
0 1 0 0 0 25.04.20072BE.PL przejmuje inne marki hostingowe21 kwietnia serwis 2BE.PL sfinalizował przejęcie firmy Etin.PL, tym samym wchłaniając takie marki hostingowe jak Etin.PL, Only.PL, AVH.PL czy Maniak.PL. To największa w ostatnim czasie akwizycja na rynku domenowo-hostingowym, choć, jak sugeruje 2BE.PL, nie ostatnia.