0 1 14.02.2007Coke Live Fresh Noisemarketing społecznościowy TweetCoca-Cola rusza z kolejnym innowacyjnym projektem o nazwie COKE LIVE FRESH NOISE.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54948 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 14.02.2007KBR partnerem konkursu Media TrendyKomitet Badań Radiowych działając zgodnie ze swoimi celami statutowymi wspiera tegoroczną edycję konkursu Media Trendy.
0 1 0 0 0 14.02.2007Łatwobralny kredyt hipoteczny na billboardachPowrót do korzeniBank Dom (hipoteczne ramię Getin Banku) promuje łatwobralny kredyt hipoteczny. Łatwobralność to esencja filozofii banku, który nie włączając się w wojnę cenową na rynku, stale buduje przewagę konkurencyjną w oparciu o dostępność i łatwość uzyskania kredytu.
0 1 0 0 0 14.02.2007Reklamodawcy wciąż nie widzą kobietG. Myers, Advertisers Continue to Miss the Mark With Women, "MarketingProfs", 13.02.2007"Wielu mężczyzn ogląda wielki mecz i widzi reklamy, podczas gdy kobiety często oglądają reklamy i widzą mecz" - konstatuje autorka w kontekście kolejnej edycji Super Bowl i zastanawia się, dlaczego reklamodawcy wydają grube miliony dolarów, by dotrzeć tylko do połowy odbiorców.
2 1 0 0 0 14.02.2007FFCreation promuje Nadchodzi4FFCreation zajmuje się kompleksową obsługą projektu Nadchodzi4 dla P4, operatora nowej marki PLAY.