Kongres Online Marketing odbędzie się 22 września stacjonarnie w Warszawie w kinie Luna oraz online. Następnego dnia planowane są warsztaty.
Podczas tegorocznej edycji organizatorzy skupią się na obszarach social media, content marketingu, reklamy programmatic, UX/UI, strategii sprzedaży, strategii marketingowej, SEO i analityce internetowej oraz marketingu przyszłości.
Uczestnicy będą mieli okazję pierwszego dnia wysłuchać prelekcji prowadzonych przez: Artura Maciorowskiego, Pawła Tkaczyka, Krzysztofa Marca, Anię Ledwoń, Macieja Musioła, Michała Holki, Joanny Ostafin, Darii Bokowy oraz Michała Dziekońskiego. Natomiast w dniu warsztatowym swoją wiedzą podzielą się: Paweł Tkaczyk, Maciej Musioł, Artur Maciorowski, Michał Dziekoński oraz Piotr Chmielewski.
Uczestnicy będą mieli także okazję do skorzystania z Mentoring Stop Area. Wszystkim uczestnikom eventu stacjonarnego organizatorzy dają możliwość osobistego porozmawiania z prelegentami. W specjalnie wyznaczonej strefie będzie można dopytać o prelekcje, trendy i strategie.
Więcej informacji na temat XXI Kongresu Online Marketing można znaleźć na stronie www.kongres-online.pl.
Organizatorem wydarzenia jest „Magazyn Online Marketing”. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.