- 0
- 1
Konferencja Smart B2B Lead Generation – dobre praktyki generowania i zarządzania leadami
13 i 14 czerwca w Warszawie odbędzie się konferencja w całości poświęcona tematyce demand generation. Przedstawiciele firm działających w kanale B2B będą mogli wymienić się doświadczeniami i dobrymi praktykami w zakresie zarządzania kampaniami lead generation. Konferencja stanowić ma także źródło inspiracji do dalszych działań.
(Informacja promocyjna)
Konferencja została zaplanowana w taki sposób, aby uczestnik mógł poznać całą Customer Decision Journey. W serii case studies przedstawione zostaną następujące zagadnienia:
- Attract– sprawdzone techniki przyciągania klientów
- Nurture – metody efektywnego prowadzenia klienta przez kolejne etapy tunelu sprzedażowego
- Engage – jak budować zaangażowanie na różnych etapach życia prospektów
- Delight – jak i dlaczego stać się zaufanym doradcą swoich klientów
- Upsell – poszukiwanie wzrostu biznesu wśród istniejącej bazy klientów
- Refer – system rekomendacji jako serce każdego biznesu B2B
Wśród prelegentów są eksperci z największych firm z Polski i zagranicy: Schneider Electric, Xerox, GE Healthcare, T-Mobile, Cisco, Saint-Gobain Building Glass, Pruszyński, Honeywell, Michelin, LinkedIn, Philips Lighting, Hella, Deloitte i inni.
Tematy poruszane na konferencji to m.in.:
- definicja i jakość leadów
- sprawdzone techniki generowania leadów
- social selling, czyli poszukiwanie leadów w social media
- lead nurturing na różnych etapach życia prospect lead
- buyer persona i jej rola w strategii marketingowej
- od marketingu tradycyjnego do content marketingu
- jak generować leady przy złożonej sieci dystrybucji
Szczegółowe informacje i formularz rejestracyjny można znaleźć na stronie LeadSummit.pl. Uczestnik, który dopisze przy rejestracji „marketing przy kawie”, otrzyma upominek od organizatora.
(Informacja promocyjna)