Zac Posen dyrektorem kreatywnym marki Gap - Marketing przy Kawie

Personalia

Nowy dyrektor kreatywny marki Gap – Zac Posen

Z początkiem lutego 2024 r. amerykański projektant Zac Posen został nowym wiceprezesem wykonawczym oraz dyrektorem kreatywnym marki odzieżowej Gap. Będzie pełnił rolę „kuratora kultury” i kreatywnego partnera Richarda Dicksona, tym samym dołączając do zespołu kierowniczego firmy. 

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55850 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw kawę redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

Ala

11 miesięcy temu

Niby po polsku, a trudno zrozumieć. Co to jest "kurator kultury" w firmie produkującej ubrania? Może pora przejść na normalną komunikację? Gap to marka dla ludzi, swetry, spodnie itp., a nie pojedyncze sztuki szyte na wystawę w muzeum.



Reklama