Zwiększaj sprzedaż, oszczędzając na reklamie
  • 0
  • 1
23.03.2012

Zwiększaj sprzedaż, oszczędzając na reklamie

„Połowa pieniędzy, które wydaję na reklamę, idzie w błoto. Problem polega na tym, że nie wiem, która”. Ten, kto nie chce, by znany cytat przypisywany Johnowi Wanamakerowi stał się dla niego ponurą codziennością, powinien poznać korzyści wynikające z praktycznego wykorzystania narzędzi analityki internetowej. Zostaną one przedstawione podczas I Kongresu Efektywności Blueffect 25 kwietnia w Warszawie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 marca 2012

22 marca 2012