Zmiany w cenniku IDMnet SA - Marketing przy Kawie
Zmiany w cenniku IDMnet SA
  • 0
  • 1
17.03.2009

Zmiany w cenniku IDMnet SA

IDMnet wprowadził zmiany w cenniku w zakresie Targetowania Behawioralnego. Modyfikacja była poprzedzona intensywnymi pracami oraz testami związanymi z dostosowaniem technologii predykcyjnego targetowania behawioralnego firmy nugg.ad i jej implementacją w nowym systemie ad serwerowym (BB Elements) wdrożonym w IDMnet z początkiem nowego roku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55098 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 marca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.03.2009

Złoto dla bezpiecznych

Złote Tarcze Bezpieczeństwa oraz nagrody finansowe otrzymali laureaci Konkursu Inicjatyw Orlen Bezpieczne Drogi podczas uroczystej Gali Bezpieczeństwa. Tryumfatorem w kategorii Inicjatywa Ogólnopolska został program „Europejska noc bez wypadku”, realizowany przez Fundację „Krzyś”. Nagrody specjalne za działania zgodne z myślą przewodnią tej edycji Programu („Rodzice wzorem dla dziecka”) przypadły Zespołowi Szkół nr 5 z Krakowa oraz Specjalnemu Ośrodkowi Szkolno-Wychowawczemu z Miłakowa – powiat ostródzki.