Złoty Laur Klienta 2005 dla DHL
  • 0
  • 1
21.07.2005

Złoty Laur Klienta 2005 dla DHL

Firma DHL Express otrzymała Złoty Laur Klienta 2005 w kategorii „Firmy Kurierskie” w konkursie organizowanym przez Przegląd Gospodarczy, dodatek informacyjny Gazety Prawnej. Opiekę merytoryczną nad przedsięwzięciem sprawował Instytut Gallupa, jedna z najbardziej renomowanych firm badawczych na świecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54863 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 lipca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.07.2005

Ruszają reklamy kampanii WWF Detox

Co wspólnego ma Maja Ostaszewska z oponą, a Piotr Najsztub z transformatorem można dowiedzieć się z reklamy prasowej międzynarodowej organizacji ekologicznej WWF. Właśnie rusza społeczna kampania reklamowa mająca na celu zwiększenie kontroli nad wykorzystaniem i produkcją syntetycznych substancji chemicznych. W reklamie, przygotowanej pro bono przez agencję Euro RSCG Warsaw, wystąpili, także charytatywnie, Reni Jusis, Maja Ostaszewska, Krzysztof Hołowczyc i Piotr Najsztub. W ramach kampanii przygotowana została reklama prasowa, radiowa, internetowa i spot telewizyjny.