"Z natury Paradyż" – kampania reklamowa płytek Ceramiki Paradyż - Marketing przy Kawie
"Z natury Paradyż" – kampania reklamowa płytek Ceramiki Paradyż
  • 0
  • 1
17.07.2009

„Z natury Paradyż” – kampania reklamowa płytek Ceramiki Paradyż

Tegoroczna kampania najnowszej kolekcji Grupy Paradyż inspiruje się pięknem natury, wskazującym przy tym, że decyzja o wyborze produktów marki Paradyż jest naturalnym i oczywistym wyborem z uwagi na najwyższe walory jakościowe i wzornicze – mówi Łukasz Kardas, dyrektor marketingu Grupy Paradyż.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54983 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 lipca 2009